Природознавчі конкурси


Другий етап Міжнародного природничого інтерактивного конкурсу „КОЛОСОК”
відбудеться 12 квітня 2013 року. До участі запрошуються учні 1–11 класів.
Тематика конкурсу – „Найкращий читач”, „Скарби природи”, „Збережемо скарби природи”. Завдання цього етапу спрямовані на формування екологічної поведінки, вивчення природних багатств рідного краю та формування інформаційно-пізнавальних компетентностей. Для підготовки до конкурсу у журналі „КОЛОСОК” та газеті „КОЛОСОЧОК” публікуються статті екологічного спрямування. Газета „КОЛОСОЧОК” у 2013 році вперше проводить Відкритий чемпіонат України для юних шанувальників природознавства. Вперше будуть визначені найкращі читачі журналу "КОЛОСОК” та газети "КОЛОСОЧОК”. Перший блок завдань для кожної вікової категорії складений за матеріалами журналів "КОЛОСОК” та газет "КОЛОСОЧОК” (за 2012 рік).Завдання конкурсу „КОЛОСОК-весняний-2013” будуть запропоновані учасникам українською та російською мовами.Структура завдань: 1-ий блок – "НАЙКРАЩИЙ ЧИТАЧ”; 2-ий блок – "СКАРБИ ПРИРОДИ”; 3-ій блок – " ЗБЕРЕЖЕМО СКАРБИ ПРИРОДИ! ” .



Благодійний внесок з одного учасника – 12 грн.






ЗАПИТАННЯ ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ДО КОНКУРСУ „КОЛОСОК-весняний-2013”

„ЗБЕРЕЖЕМО СКАРБИ ПРИРОДИ!”

1–2 класи
Довідайся у батьків, чому найбільшими скарбами для людини є повітря, вода, рослини, тварини, мінерали (корисні копалини).
Запитай у вчителя на уроці природознавства, що таке Червона книга України.
Довідайся у дорослих, з енциклопедії або з мережі ІНТЕРНЕТ, як людина використовує вугілля, сіль, сірку, крейду, глину, пісок та як виглядають ці корисні копалини.

3–4 класи
Довідайся у батьків, чому найбільшими скарбами для людини є повітря, вода, рослини, тварини, мінерали (корисні копалини). Придумай власні приклади, які б підтвердили це.
Що таке Червона книга України? Розгадай ребуси у додатку до газети „Червона книга України” (№ 5/13). Зашифруй у ребусі слово „СКАРБИ”.
Довідайся у дорослих, з енциклопедії або з мережі ІНТЕРНЕТ, як людина використовує крейду, гіпс, глину, вапняк, графіт та як виглядають ці корисні копалини.
Коли і чому відзначають Міжнародний день води?
Прочитай байки Леоніда Глібова „Коник-стрибунець” та Івана Крилова „Стрекоза и Муравей”.
5–6 класи
Шкала Мооса – це особливий набір мінералів. Довідайся, які речовини у ній займають перші та останні позиції (журнал „КОЛОСОК” № 4/2012).
Коли і чому ми відзначаємо Міжнародний день захисту рослин?
Довідайся, чому занесені до Червоної книги такі тварини: богомол, бджола-тесляр, мармуровий краб, дрофа, баклан, гриф чорний, багато видів джмелів, чорний лелека.
Довідайся, чому занесені до Червоної книги такі рослини: підсніжник звичайний, любка дволиста, зозулині черевички справжні, любка зеленоквіткова, тирлич жовтий, сон широколистий.
Які рослини називають рідкісними? реліктовими?

7–8 класи
Яку сіль добувають у затоці Каспійського моря Кара-Богаз-Гол? (журнал „КОЛОСОК” № 8/2012).
Довідайся, чому занесені до Червоної книги заєць-біляк, хохуля руська, синій кит, богомол, бджола-тесляр; краби кам’яний, трав’яний, мармуровий та волохатий; губань зелений, дрофа, баклан довгоносий і малий, гриф.
Довідайся, чому занесені до Червоної книги любка дволиста, зозулині черевички справжні, підсніжник звичайний, сон широколистий.
Чому щезають колібрі? медоносні бджоли?
Коли і чому відзначають День захисту Землі?
Які рослини називають рідкісними? реліктовими?
У 2007–2008 роках відбувся Всеукраїнський конкурс „Сім природних чудес України”. Які об’єкти потрапили у цю „сімку”?
9–11 класи
Що таке алотропія і алотропні модифікації? Які алотропні модифікації є у вуглецю? У чому їхня відмінність?
Що таке руда? З яких руд добувають залізо, мідь, алюміній, цинк, свинець, ртуть?
Які метали є рекордсменами за густиною, твердістю, пластичністю, тепло- та електропровідністю, хімічною активністю? (журнал „КОЛОСОК” № 3/2012).
Довідайся, чому занесені до Червоної книги такі тварини: кутора мала, лелека чорний, жук скарабей, мандрівний голуб, синій кит.
З’ясуйте природоохоронний статус таких родин: Орхідні, Лілійні, Гвоздикові, Айстрові, Вужачкові. Які види цих родин мають статус „зниклі”, „зникаючі”, „вразливі”, „рідкісні”, „недостатньо відомі”?
У 2007–2008 роках відбувся Всеукраїнський конкурс „Сім природних чудес України”. Які об’єкти потрапили у цю „сімку”?
Коли і чому відзначають Міжнародний день охорони озонового шару?
Які природні об’єкти, що знаходяться на території нашої країни, занесені до списку Світової спадщини ЮНЕСКО?

Немає коментарів:

Дописати коментар