Історія школи



Історія Середня загальноосвітня школа № 27 В одному з мальовничих куточків древнього Львова по вул.. Свєнціцького розташована школа № 27. 1946 рік. Пам’ятний в історії школи як рік заснування. 27-ма школа працювала в пристосованих приміщеннях. Першим директором її був Кисельов Григорій Федорович. На початку заснування школа була неповною середньою, жіночою. Навчання велося російською мовою, у 17-ти класах навчалось 600 учнів. Вчителі проводили велику роботу по ліквідації не писемності серед мешканців мікрорайону. 1954 рік. Середня школа стала мішаною. У всі класи стали примати хлопчиків. 1955 рік.
Школа переведена в приміщення по вул. Інституцька, 15 (тепер Свєнціцького). Дане приміщення побудоване в 30-х роках для педагогічного закладу ”педагогіуму”. У 1939-41-х роках тут навчались студенти вчительського інституту. У час німецької окупації приміщення було пристосоване для біржі праці. З 1944 по 1954 роки - тут державний педагогічний інститут. 1955-1970 роки. Школу очолює Солоп Ганна Пилипівна, яка зуміла організувати педагогічний та учнівський колективи на обладнання кабінетів, майстерень та спорядження спортивного майданчика. З 1965 року школа стала українською.1970-1990 роки.

Директор школи Антонюк Володимир Максимович, приділяє велику увагу модернізації навчальних кабінетів, обладнанню її сучасними ТЗН. З 1989 у школі запроваджено вивчення основ дизайну та створено класи архітектурно –прикладного профілю. Понад 20 років творчо трудилися на посаді заступника директора школи Мацкевич Галина Трохимівна та М’якуш Софія Іванівна.
З 1990 року директор школи – Прокопенко Володимир Дмитрович. Це керівник нового типу. Він глибоко вивчає проблеми та вміло організовує їх вирішення.


2012 року директор школи Гайдук Ірина Іванівна
У школі навчається 526 учнів, є 22 класи з них 7 початкові. Працює 42 педагоги, з них 2 мають звання „Вчитель - методист”, 8 вчителів звання „Старший вчитель”, 12 „Спеціаліст вищої категорії”. На всіх ділянках роботи колективу школи відчутний творчий підхід у реалізації нових форм і методів організації та проведення навчально –виховного процесу із застосуванням досягнень педагогічної та психологічної науки. Вчителі школи віддані справі навчання та виховання дітей. Педагоги щорічно беруть участь у конкурсі „Вчитель року”. Вчителька фізичного виховання Антонюк Галина Сергіївна стала переможцем міського етапу цього конкурсу і брала участь в Обласному етапі конкурсу „Вчитель року – 2005”. Вчителі - ветерани діляться своїм багатим педагогічним досвідом з молодими вчителями. Добре відомі у Львові та за його межами вчителі: Томаш Л.М., Сорокіна Е.А., Зенкіна С.П., Коваль С.Д. У листопаді 2006 року школа святкувала своє 60-річчя. Випускники школи працюють у різних галузях науки, медицини, культури, освіти, господарства. Серед них багато науковців: Брик Юлія, Пасічник Тимофій, Шестопалов Володимир, Приходьмо Людмила, Зайцев Олександр, Карпухіна Жанна, Крохмальний Богдан, Томашевська Олександра, Кохан Зеновія, Панкевич Роман, Мажвський Андрій, Кутянський Роман, Бойчук Анатолій, Золотухі Олег, Стасишин Андрій, Молчко Оксана, Григоренко Дмитро, Шпирка Зеновія, Слобода Юрій, Павлишин Андрій – заступник головного редактора „Львівська газета” Є в нас і священнослужителі: серед них о. Орест Червінський, о. Василь Янів. Весь навчально - виховний процес у школі спрямований на реалізацію основних Положень Закону України „Про загальну середню освіту”, основною метою якого є формування справжнього громадянина України, всесторонньо розвинутої особистості. Навчально – виховний процес будується на основі психолого – педагогічних принципів особистісно – орієнтованого навчання. В початковій школі є класи, які працюють за методикою розвивального навчання Д.Б.Ельконіна, і В.В.Давидова. Педагогічний колектив школи працює над вирішенням проблем: - проблемне навчання як ефективний метод активізації пізнавальної діяльності учнів у процесі навчання; - естетичне виховання та розвиток творчих здібностей школярів; Середня загальноосвітня школа № 27 одна з небагатьох в Україні, де вивчаються предмети художньо - естетичного циклу, а саме: основи дизайну, рисунок, композиція, комп’ютерний дизайн, українська народна вишивка. Постійно діє виставка учнівських робіт з основ дизайну, комп’ютерного дизайну, народної вишивки та виробів з бісеру. Школа є членом навчально – науково творчого комплекту при Львівській національній Академії мистецтв. Окремі наші випускники є студентами цього вузу. Укладено угоди між Львівською Академією мистецтв, Львівським коледжом декоративного та ужиткового мистецтва ім.. Труша, Університетом „Львівська Політехніка”, Інститутом підприємства та перспективних технологій при національному університеті „Львівська Політехніка”. У 2005-2006 н.р. відкрито десятий клас технологічного профілю, учні якого є студентами Інституту підприємництва та перспективних технологій при національному університет „Львівська Політехніка”. За регіональними програмами вивчаються предмети: християнська етика, народознавство, краєзнавство, Львовознавство. Школа є базовою для проходження практики студентами Львівського національного університету ім.. І.Франка, Львівської Академії мистецтв, Педагогічного коледжу, Львівського державного музичного училища ім.. С.П.Людкевича. Учні школи займають призові місця у Всеукраїнських районних, міських, обласних предметних олімпіадах та Всеукраїнських конкурсах. Учениці Гоголєва Мар’яна стала призером Всеукраїнського конкурсу захисту творчих робіт з біології, Теплицька Лідія переможцем Всеукраїнського конкурсу захисту поетичної збірки. Олійник Юлія зайняла ІІ місце у Міжнародному конкурсі п.Яцика. Григоренко Наталія – Міжнародний майстер з шахів, 4-разова чемпіонка України в різних вікових категоріях, 2-разова чемпіонка світу (у віковій категорії до 14 років). Навчається в ЛДУ на факультеті „Прикладна математика та інформатика”. За успіхи у навчанні і високі спортивні досягнення удостоєна стипендії Президента України. Учні школи беруть участь у районних, міських, обласних і міжнародних конкурсах, спортивних змаганнях. Середня загальноосвітня школа № 27 м. Львова сьогодні це творчий колектив однодумців (який здійснює диференційований підхід до учнів, працює над гармонійним розвитком особистості.

2 коментарі: